Ceramic ION Straightener


Just nu är den här plattången på väg hem till mig. Ja! Äntligen en ny plattång! Den OBH Nordica jag har haft nu (tillsammans med min mamma) är bara crap! Helt utsliten är den! Så det var verkligen på tiden!
Jag har iofs länge gått och funderat på att köpa en ny plattång, men det har bara inte blivit av. Så nu när jag fick nys om den på foki's blogg och klickade mig vidare in på deras hemsida, var det bara dags!

"Ceramic Straightener med ION teknologi värms upp på 3 sekunder
och når inom 10 sekunder en arbetstemperaturen på ca 225 grader.

Tack vare avancerade keramikplattor som är i precisionskontakt med
håret blir resultatet makalöst och hjälper till att bevara hårets naturliga
balans. Plattorna är behandlade med Ceramic Crystal Coating som gör
så att den glider lättare genom håret.

  • Keramiska plattor
  • ION teknik
  • Snabb uppvärmning 220-240 grader
  • Vikt 250gr
  • 3 meters sladd med pivotfunktion
  • Konstant arbetstemperatur
  • CE-märkt med svensk stickpropp
  • Ergonomisk och välbalanserad
  • Garanti: 1 år utbytesgaranti"

  • Jag gör förhoppningsvis en form av värdering av den när jag väl har fått hem och testat den. Eftersom att jag ville att det skulle bli så billigt som möjligt (med frakt, moms) så kommer den inte fören om 3-4 arbetsdagar. Så man kan väl säga att om ca en vecka Borde jag ha den. =)

    Nu till det ni kanske mest undrar över. Vad gick hela paketet på? Jo, 514:-
    Plattången kostar egentligen 949:- men är nu på REA för endast 479:- och resterande är då moms. Som då är 35:- inte så mycket med andra ord.

    OBS! Det finns bara till ett begränsat antal och det är först till kvarn som gäller! Klicka dig in här för att beställa du också!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    © Headerbilder från Wallpapers Wide