Ett litet uppehåll

Hello folks!

Ledsen att jag inte har skrivit någonting, men jag har inte pallat. Har faktiskt varit riktigt skönt att bara skita i bloggen. Jag tror att jag ska börja göra som min "bloggvän" Emmelie och bara skriva om mig själv. Alltså mer vid speciella tillfällen osv eller när jag helt enkelt känner för att blogga.

Det kanske blir några gånger i veckan, ibland flera gånger om dagen. När jag känner för det som sagt! Som Emmelie sa, bloggen blir inte så seriös då = roligare att skriva!

Men nu tänkte jag i alla fall börja med att ladda upp bloggen med ett låååångt inlägg om Västkusten inkl. bilder. Det är mitt göra för nån timme och framåt! Håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide