Idag håller jag till i Scaniarinken

Idag har vi en så kallad "teamdag" med innebandylaget, ettan.
Kl 11 spelar vi hockeymatch (om man ens kan kalla det för "match"?) mot Telge SIBK. Vi har tid till 12.20 men jag vet inte om hela tiden utnyttjas. Det ska i alla fall bli riktigt kul! Jag verkligen längtar efter att få komma på isen haha! =D

13.15 är det lunch hos Mimmo's. Vi har hela placet för oss själva ;)
15.30 har vi åkt till Björkestahallen och ska spela innebandymatch mot Telge SIBK. Det här kan man dock kalla för "match". Ska också bli kul, men roligast ska ju hockeyn bli!

Jag ska verkligen njuta av dagen! för om det blir så bra som jag tror det kommer bli, kommer jag vilja spola tillbaka tiden imorgon och flera dagar framöver!

11.00 i Telgerinken alltså! Komsi komsi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide