Om 6 timmar ska jag upp

Imorgon spelar jag min/-a första match/-er med nya laget, Nykvarns IF. Är riktigt taggad men det finns samtidigt en drös nervositet inom mig - som jag skrev i föregående inlägg. Men det ska som sagt bli väldigt roligt! Så här lyder schemat:


 

GO & GLA CUP 2009

Plats:
Björkestahallen
Grupp 1: Nykvarns IF, Telge SIBK 2, Vendelsö IK, Balrog B/S IK

Gruppspel:

08.15 Nykvarns IF vs Telge SIBK 2

10.15 Nykvarns IF vs Vendelsö IK

13.30 Balrog B/S IK vs Nykvarns IF


Placeringsmatcher:

15.30 fyrorna i respektive grupper - plac 7-8

16.30 treorna i respektive grupper - plac 5-6

17.30 tvåorna i respektive grupper - plac 3-4

18.30 ettorna i respektive grupper - plac 1-2


Vi ses där!

Kommentarer
Postat av: nettan grääs

heeed, skulle du kunna hjälpa mig med menyn på min blogg? Jag vill inte alls ha så anvancerat eller vad de heter haha, plz =) <3

2009-08-15 @ 00:41:06
URL: http://ngraas.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg! :) om du gillar Michael Jackson kika in i min blogg

2009-08-15 @ 19:32:43
URL: http://kingofpopmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide