"Shining Star" By Get Far


Så jäkla skön låt med en jäkla bra text! =D

Kommentarer
Postat av: emmelie

Jag hittade den genom en annan blogg vid kommentarsfältet. Tryckte på någon random blogg och hamnade här! :D Hehe jo, jag har också lätt för att tröttna på min blogg. Fast nu när jag gjorde en ny så skriver jag lite när jag vill och mest om mig själv, så jag bloggar inte "bara för att", eller svårt att beskriva... Min förra blogg kunde jag skriva om smink och sånt, men det gör jag inte nu typ. Inte så att "smink" har fått en egen kategori i denna. Så ja :P På denna blogg har jag inte tröttnat. Den är inte lika "seriös" eller vad man ska säga. Btw din blogg är superfin med designen & allt! ^_^

2009-08-04 @ 01:13:00
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide