Tokio Hotel is back on track!

Jag har nu varit ett fan av Tokio Hotel i drygt två års tid. På dessa två åren skulle jag ha sett dom live. Live här i Stockholm, Globen. Men det var då Bill var tvungen att opereras för att ha haft en cysta på stämbanden. Flertal konserter ställdes in b.la. den i Sverige. Men sen när Bill var bra igen bokades det nya datum, men inte för Sverige. Vilket jag tycker är sämst! Vi var ju med på Europa turnén!?

Hur som, Tokio Hotel har haft ett långt uppehåll nu. Dom har suttit inne i studion och skrivit, repat och provat nya sound. Här nedan för är en av de färdiga låtarna. Jag måste säga att jag älskar den! Damn! Damn! Damn!

 
Tokio Hotel - Automatic

Kommentarer
Postat av: emma

Hur blir det med min design? Den var väl klar? :)

2009-08-19 @ 11:59:31
URL: http://emmamarielle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide