Tredje dagen på Tumba

Det har redan blivit grupperingar i klassen. Tydliga grupperingar.
Dagen idag var tråkig, men kort, tack och lov. Började halv tio och slutade ett. Imorgon börjar vi nio och slutar tre. Då ska vi gå på "rundvandring" och sen har vi fystester. Jippi.......
Längtar tills jag slutar skolan imorgon! Då ska jag hämta ut min fina tröja på VM och sen tar jag tåget direkt till Igelsta och träffar min underbara Sofie! Jag saknar henne så mycket! Vi ses inte alls lika ofta längre, just för att vi inte går i samma skola längre men det blir ju ännu mer i och med att vi inte spelar i samma lag längre heller. Fan vad jag tappar.

MP09D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide