Efterlängtade inköp!

Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com
1. UGGS
Jag har velat ha ett par uggs sen förra vintern, men då tog ju Alla slut. Men nu är jag ute i god tid, mycket
tack vare Nettan också faktiskt. Hade inte hon bloggat om sina, hade inte jag vetat att det funnits än.

På bilden ser de ju inte så super fräscha ut. Men de är faktiskt snygga i verkligheten, (enligt mig i alla fall, ni vill inte veta vad min mamma tycker om dom haha) då har jag vikt ner "kanten" en bit dessutom, så det gulliga varmfodret sticker ut.

249:- från Skopunkten

Textil-sko från Skopunkten.com
2. Converse
Det tog sin lilla tid med att införskaffa sig ett par "converse" också. Även fast det här inte är riktiga och dom ser
faktiskt jävligt fula ut på bilden, men det är dom självklart inte i verkligheten! Dom var faktiskt riktigt snygga!!!

199:- 99:- från Skopunkten


3. Paraply
Sen köpte jag ett paraply dessutom. Någonting som jag också har velat haft ett tag. Sen början av sommaren faktiskt! Så det var verkligen på tiden att jag skaffade ett! Det behövs verkligen nu i slutet av "sommaren" och vi vet ju alla hur hösten ser ut. Mörka tider väntar.


79.50:- från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide