2009'es sista lördag!

Idag har varit en lång dag!

Jag och mamma har shoppat hela dagen och jag är SÅ nöjd! Tänkte visa lite grejs senare! Sedan hämtade Sanna och hennes familj upp mig för att se på Göta Kanal 3. Hela deras släkt var där och hade en biljett över så då var de snälla och gav den till mig! =) Filmen var helt okej, men det var inte så mycket skämt eller sånt man skrattade åt som det var i 2an. Stundtals lite seg, men klart godkänd film!

Precis när jag kommer innanför dörren får min mobil SMSfnatt "jippie!", "grattis!" osv. Började undra vad det var tills jag läste det senaste inkomna SMSet "din brorsa gjorde måååål!" så jag sprang till TVn men jag missade det. Men fick se hans dubbelass istället och sen intervjuen i periodpausen. Haha! Det känns jätte konstigt att se honom på TV! Men jag är jätteglad för hans skull!!! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma. Dahlström

HaHa, ja det är jätte roligt att se han på tv men som sagt konstigt men roligt :D

igår (30/12) så var jag på Alagsmatchen. Rebecca var ju också där så jag hade träffat hennne i period pausen och när dom började spela igen så var det PP och Tim gjorde ju ju ett ass och då skrev jag till rebecca JAAAAA! hon ba:JAA! VEM VARE SOM ASS? haha ;)

men han är ju en Heed så det är ju inte så konstigt att han får spela i Alaget eller att han gör poäng där för han är ju en Heed!:P Och du ska veta att människorna som satt bakom mig och brevid mig berömde tim jätte mycket;) hahaha :D ville bara att di skulle veta det :D <3

-men Gottnytt år på dig!!!!!:D:D<3

2009-12-31 @ 15:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide