Även torsdagen avklarad

Tror ni inte jag försov mig idag oxå. Den här veckan har varit skit när det gäller att komma i tid på morgonen. IMORGON och nästa vecka blir det skärpning med det! Jag kan ju inte bara skylla på min mobil, även fast det är mest dens fel...

Skoldagen var i alla fall cool. Jag gjorde NKprovet och det gick strålande! =) Det var länge sen nu som det kändes KUL att göra ett prov. Så här vill jag känna fler gånger haha!
Efter skolan åkte jag ned med Nettan och köpte biljett till imorgon. Så det blir Skutan, fler som ska dit? Verkar som om det kommer bli rätt fullt så det blir nog nice.

Om två timmar är det dags för träning. Ännu ett spinningpass ligger framför mig, så om två timmar sitter jag där och trampar till musiken. Ser fram emot det!!!


Kommentarer
Postat av: emma

sv; tack så mycket=) Ja, speciellt nu till jul=)



Hihi, fixade du det genom guiden på min blogg? (bara undrar):p

2009-12-10 @ 18:24:00
URL: http://emmatj.blogg.se/
Postat av: emma

sv; hehe okej, så lite så=)



Precis, kommer nog ta bort mitt då med=p

2009-12-10 @ 19:19:53
URL: http://emmatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide