Dagen till ära

Igår kväll träffade jag Oskar! Vi tittade på 2012 men i och med att den inte var textad (Oskar hade laddat hem den) så hängde jag inte riktigt med i filmen och dessutom så pratade vi i princip hela tiden så haha!

Jag gick inte och la mig förren halv två, så jag var skapligt trött när jag skulle upp kl nio idag för att kolla min fot. Det gick bra, men han kunde inte se/känna exakt vad det var. Men det kunde antingen vara en stressfraktur eller en överbelastning som gjort att jag fått en spricka. Så blir det röntgen/rönken (hur fan stavas det?!) imorgon.

Snart ska jag upp till Stockholm med bästa Nettan! Och ikväll blir det hockeymatch i AXA -såg nu att det var Vicotria Secret fashion show på TV ikväll- tusan också! Missade förra året också haha...

Ha en fin dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide