En kort tisdag

Jag blir galen på min tillfälliga mobil. Det är en gammal uppfällbar SAMSUNG som inte duger åt någonting annat än SMS och telefonsamtal. Den har inte ens en kamera! Tack å lov att mobiltelefonerna har utvecklats så pass mycket!

Det jag ville komma till med mobilen var i alla fall att jag försov mig idag. Tack vare mobilen! Innebandyprofilen började kl 8 och jag vaknade 9.20 är det inte great... Så det var bara upp och sätta på sig kläder och ta 9.45-bussen. Hann med nöd och näppe till lektionsstarten 10.30 som tur var. För övrigt en väldigt skön dag, vi gick bara till 13.30 pga att praktikanten var sjuk(?) annars hade jag nog suttit på tåget hem NU.

Ikväll är det träning och det ska bli så himla skönt! Vi har beeptest -något som jag tycker är jättekul, och jobbigt på samma gång. Det känns lite som en tävling och jag får fjärilar i magen varje gång haha. Hoppas vi får känna lite på bollen efteråt! =)

Nu blir det i alla fall plugg. Prov imorgon och torsdag!



Glöm inte å rösta på mig "veckans blogg"
1. Nr 8
2. Nr 4

Tack till er som röstar!


Kommentarer
Postat av: madde

ska rösta på dirren! asfin design btw! :)<3

2009-12-08 @ 17:38:01
Postat av: Lotta

röstade just på dig på veckansblogg på zandras blogg sida :D De skulle vara jätte gulligt om du också skulle vilja ge mig en röst på www.soouufie.blogg.se

:)

2009-12-09 @ 22:41:06
URL: http://lottasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide