Fler läsare & dagens träning

Först vill jag börja med å säga att det är jättekul att det är så många som är inne här varje dag och läser min blogg! =) Det bara ökar å ökar! Kanske beror på att jag blivit bättre på att uppdatera, med bilder också! Jag funderar på att ha en frågestund någon gång också, där ni får fråga mig vad ni vill. Om det är av intresse, det är kul för mig med å se vad ni undrar över haha.

Kom i alla fall hem från träningen för drygt en halvtimme sen. Det blev inte spåret, vilket jag tycker var jätteskönt (på ett sätt, på ett annat sätt inte) för jag tycker det är mycket roligare att springa i "samhället". Men då vart det ju på asfalt istället (inte bra för min höft) men det gick faktiskt bra mesta delen av löpturen. Det var inte förrän i slutet som jag började känna av den, och i bilen hem dunknade den! =( Jag hoppas den är bättre imorgon då det är idrott OCH profilen!

Nu ska jag äta och sen plugga! ♥
Imorgon lovar jag er en bildbomb från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide