Grattis Frida!

Kom nyss hem från familjen Engkvist där jag har spenderat min fredagskväll! =) Frida fyllde 14 år och det skulle firas! Det bjöds på husmanskost, julgodis å sång och är emellan klämde vi även in Ice Age 3. Det har varit en lång kväll och nu är jag så där lagom trött för sängen!

Imorgon blir det till att gå upp tidigt. Mellandagsrean börjar ju och pengar ska brännas! JA!
Börjar min dag på Intersport i Moraberg där jag ska hitta mina käraste adidasbyxor som jag letat efter så länge. Sedan fortsätter jag och mamma mot Skärholmen! Wiho! Känner på mig att jag kommer hitta en del... Men vet inte hur länge vi blir där för kl 17 är det SSK-Skellefteå och min bror kanske får spela.

Ja, som ni märker kommer jag att ha fullt upp all day long imorgon. Så räkna inte med att höra så mycket ifrån mig! ;) Nu blir det sängen... snart!


Kvällens klädsel


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogg med tävlingar ofta om varor och designer , fakta , privatliv , mode , styling , artister , musik & Egen försäljning av smink =) Yojna ! // iubitaa

2009-12-26 @ 01:22:51
URL: http://iubitaa.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Vad är det bästa som har hänt detta år för dig? :)

2009-12-26 @ 01:36:23
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide