Hårt & svettigt

- så kan man beskriva dagens spinningpass! Mitt flås var igång direkt och jag svettades konstant som en gris! Jag lovar att jag skulle kunna ha gjort mig en egen liten pöl av det haha! Det känns hur som jätteskönt nu efteråt! =)

Det som e så bra med spinning är att det är mycket jobbigare än att bara dra ut å springa. Då känns det som att det ger mer på något sätt. Sen går tiden så himlans fort också! Vi brukar hålla på i en timme, och det känns det verkligen inte som för det är faktiskt roligt med spinning! =) Ser redan fram emot nästa pass!

Imorgon är det fredag och fy fan vad skönt det ska bli! Äntligen helg igen! Vet ni vad som händer då? JAG Å SANNA SKA SE NEW MOON! Haha jag vet, kalla oss sega men vi har faktiskt inte haft tid. Åh! Vad jag längtar till lördag!

Nu blir det film på TV6 och sen hade jag tänkt lägga upp första delen av fotografierna från studion! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide