Jullov för min del!


behöver jag ens säga något mer?

Ikväll är det träning så om en timme åker jag till Nykvarn och hämtar Rebecca osv. Idag ska vi även dela ut julklappar och varje julklapp har ett rim. Så här låter mitt:

En är mörk, en är vit
En är pappas favorit
En är kladdig och fylld med smask
Här är alla i samma ask


Kan ni gissa vad min julklapp är för något? Inte så svårt kanske! ;)
Men nu måste jag faktiskt kila. Jag har en del att fixa inför Göteborg imorgon. Och jag är så trött så jag känner redan nu att jag längtar tills vi sitter i bussen. Åh vad jag ska sova! Haha!

Förresten, nu är det jullov för mig! Och det är efterlängtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide