Lite sammanfattning om torsdagen

Kvällens spinningpass var det bästa jag varit på faktiskt. Det var det hårdaste jag varit på också. Men det var ändå roligt och instruktören pushade oss ända till slutet.
När instruktören berättade att detta var sista låten och så kom DJ Mangoo's "eurodancer", då kände man (i alla fall jag) hur man blev ännu mer taggad. Den låten är egentligen väldigt uttjatad, men just nu passade den så jäkla bra! Jag kan ju säga att efter en timmes spinning så rann jag svett... som vanligt alltså! ;)
Lite tråkigt dock att det här var sista spinningpasset, men nu kör vi igång med innebandyn igen och jag längtar som bara den!!!


"Eurodancer" by DJ Mangoo

Något som också e värt att nämna är att min bror fick spela a-lagsmatchen SSK-LHC ikväll. Det gick tydligen väldigt bra för han blev matchens lirare! =)

Imorgon blir en lång dag. En väldigt lång dag. Jag ska upp kl tidigt, spela innebandycup i x antal timmar, hem å göra mig iordning och sen är det Skutan som gäller. Är det någon som kommer vara trött på lördag eller? hehe, borde med andra ord gå och lägga mig nu kanske... God natt! ♥

Förresten, vad tycker ni om mitt fina snöfall på bloggen? ;) Önskar det kunde se likadant ut ute!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Tycker snöfallet är fint :D

2009-12-11 @ 00:23:49
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja det tror jag med ;) ja men så brukar det vara, därför har jag slutat läst efter första boken för jag vet att man blir så besviken när man ser filmen (: Haha. Men alla säger att den är sjukt bra men att dom ändå blev lite besviken men jag får hoppas att jag tycker den är bra då :) jo jag har hört att jacob ska va skitsnygg! Haha

2009-12-11 @ 12:50:23
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jättefin blogg du har:) har du egen häst eller rider på en skolaa?

2009-12-11 @ 15:12:08
URL: http://mandlforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide