Några hundralappar rikare!

Jag å Sanna har slitit all day! Fast vi var så snabba att vi slutade drygt 2 timmar tidigare! Nackdelen är ju att dom kanske tror att man slarvat, men vi gjorde sakerna till och med dubbla gånger för att vi inte hade något annat att göra! ;) Vi grovstädade i ett tryckeri. Kanske inte världens roligaste men absolut värt pengarna! Vi ska nog jobba nästa vecka också! =)

Idag har jag inga planer alls faktiskt. Ingen träning blir det heller... sucks! Skulle ju kollat min fot idag, men det passade inte med tiden så nu blir det imorgon bitti istället! Jag hoppas det inte är något allvarligt!.

Annars så får ni ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide