NEW MOON: 5 TOASTER'S

åååååååååååååååååhhhhhhh!!!!! det här kommer bli ett väldigt rörigt inlägg, med andra ord ett väldigt fult inlägg, men skit samma!

jag vet inte vad eller hur, men fan vad bra NEW MOON var! jag vet inte om jag kan säga att den var bättre än TWILIGHT, de var liksom bra på olika sätt! Men helt kär är jag i alla fall! HELT, HELT, HELT NERKÄRAD! jag är TWILIGHT-nykär igen haha! jag hatar det lika mycket som jag älskar det! hatar känslan av att inte kunna få, men älskar känslan av att fantisera! haha gud vad töntigt...

jag får ju inte glömma att nämna JACOB BLACK (Taylor Lautner!) vilket jävla muskelpaket han blivit! jag förstår inte hur han kunnat gått upp 14 kg på ett år!? helt amazing! jag typ dog när han tog av sig tröjan första gången! och under hela filmen också! jag tror jag bildade mig en egen liten pöl av dräggel haha.. ;)
alltså hans kropp! hans magrutor, hans bicept, hans RYGG!!!!!! (det är något med mig och ryggar haha) jag fick rysningar! han e såååå snygg! och varje gång han å bella var på G att kyssas AAAAHHHH!! hahaha, man satt liksom själv och hoppades å hoppades, typ hejade på haha. jag säger bara en sak, jacob black here i come! ;)

hehe nejdå, jag är och förblir team EDWARD!!!!! :D



Kommentarer
Postat av: jessica

å äntligen en till som har en grj för ryggar haha håller med dig det är någonting som gör att man typ börjar dreggla haha kra

2009-12-10 @ 08:18:27
URL: http://enklast.blogg.se/
Postat av: jessica

å äntligen en till som har en grj för ryggar haha håller med dig det är någonting som gör att man typ börjar dreggla haha kram

2009-12-10 @ 08:18:37
URL: http://enklast.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag vill också se filmen! missade premiären och allt..alla säger att den är grymt bra så jag måste ju se den nu :)

2009-12-10 @ 15:08:53
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide