Nyårslistan 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag följde med Sanna upp till Funäsdalen, var på allsång på skansen, åkte fritt fall å berg och dalbana, bytte lag och debuterade div 1, började gymnasiet och så finns flera andra saker! =)




2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga. Jag kan ändå inte hålla dom haha!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon av dina släktingar?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Lovely Turkey!



6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ännu fler roliga och galna stunder!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
10/6 Balen
12/6 Skolavslutningen
11/8 ♥



8. Vad var din största framgång 2009?
Jag debuterade i division 1! =)

9. Största misstaget?
Man lär sig av sina misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, jag måste ha grymt immunförsvar i och med att jag klarat mig från magsjuka TVÅ gånger!
Ena gången var när jag följde med Sanna och hennes släkt upp till Funäsdalen. Vi bodde i samma hus och i princip alla hade varit eller blev magsjuka. Jag och Sannas pappa var de enda som klarade sig!
Andra gången var då Oskar blev det, och jag hade varit med honom dagen innan eller samma dag?

11. Bästa köpet?
Måste nog vara mina gladiatorsandaler från VAGABOND! Love them!



12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, kläder, kläder...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket saker, men speciellt att få kärleken besvarad! Jag har aldrig mått bättre!



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?


Lisa Ekdahl-One life


A Camp-Stronger than Jesus


Erik Hassle-Hurtful


ATB-Wrong medication


Get Far-Shining star


Flo Rida-Right round


Kid Cudi-Day 'n night


David Guetta feat Akon-Sexy bitch


Markus Krunegård-Jag är en vampyr


Beyoncé-Halo


Kings Of Leon-Use somebody


Jeremih-Birthday sex


Darius & Finlay feat Nicco-Destination


Darius & Finlay-Do it all night MICHAEL MIND REMIX


Black Eyed Peas-I gotta feeling


Sonic Palms-On the beach


Pitbull-I know you want me


Kings Of Leon-Sex on fire


Flo Rida-Sugar REDZTER REMIX


Kanye West-Heartless REDZTER REMIX


Pink-Please don´t leave me


Pitbull feat Nicole Scherzinger-Hotel room service 


Trading Yesterdays-Shattered


KE$HA-Tik tok


Liquido-Narcotic


Hana Pestle-Need


Lucie Silvas-Forget me not


Lars Winnerbäck-Jag får liksom ingen ordning

Nästan 30 låtar vart det. Jag skulle kunna skriva minst 10 stycken till, men jag
kände att det fick räcka nu hehe!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare helt utan tvekan! Jag är så himla nöjd med 2009!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit mer kort och skrivit om varje speciell händelse! Man glömmer så fort och det är kul att gå tillbaka och läsa!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit mindre onyttigheter, som vanligt med andra ord! ;)

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos farmor och farfar med släkten på pappas sida.

19. Blev du kär i år?
100%

20. Hur många one night stands?
0

21. Favoritprogram på TV?
Idol och Andra Avenyn

23. Bästa boken du läste i år?
TWILIGHT (Om jag kunde drömma)



24. Största musikaliska upptäckten?
MELISSA HORN

25. Något du önskade dig och fick?
Cash!!!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Objektiv 70-300mm

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Det är knappt så att jag kommer ihåg! Antar att jag var hemma som vanligt och blev firad av nära och kära!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Skippa alla jobbiga "hejdå" osv.

30. Vad fick dig att må bra?
Nära å kära, stallet å hästarna och innebandyn!





31. Vilken kändis var du mest sugen på?
ROBERT PATTINSON såklart!

32. Vem saknade du?
Det måste nog bli Oskar här för honom saknade jag mycket det här året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide