Och så var onsdagen över

Hej! Det har inte blivit så mycket bloggning den här vecka och det kommer tyvärr fortsätta att vad så också. Känner att jag inte orkar så varför ska jag då göra det haha. Dessutom åker jag bort på fredag och kommer hem på söndag natt. Vi ska till Göteborg med laget och lira! Härligt! =)

Annars då. Vi hade matteprov idag, och det var väl inget utöver det vanliga. Går alltid likadant. Det känns bra innan, men sen kommer det saker på provet som man inte ens jobbat med - känns det som. Lär nog få komplettera aja.

Får ju inte glömma berätta om dagens händelse. Pappa ringde mig sisådär vid lunchtid "jag står och håller i en SAMSUNG B3310" gissa om jag vart glad!!! Så nu sitter jag här och håller i den. Har hållit på å fipplat med den hela eftermiddagen typ. Kan bara inte sluta för jag e så nöjd haha. Bästa mobilköpet jag gjort!

Imorgon är det en kort skoldag. Vi går 9-11 så himla skönt! Vi har engelskapresentation för typ 40 elever. Men det kommer nog gå bra! =) Vet inte riktigt vad jag hittar på efter. Tror nog det blir en tripp ner på stan för jag måste köpa en lagjulklapp och komma på ett rim hmm...


Kommentarer
Postat av: Thilda

Det låter sweet tycker jag! :D Kan vi inte försöka prata ihop oss så kan vi bestämma ett datum? :D Vilka helger var det du skulle komma hit då? :D

PUSSAR!

2009-12-16 @ 23:49:12
URL: http://mathildadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide