Onsdagens planer

Jag har fortfarande några julklappar kvar att inhandla, och jag hoppas eller jag MÅSTE hitta dom imorgon! Ute i sista stund, sista dagen, det är bara typiskt. Men något som lyfter mitt humör lite är att jag har mer cash än jag kom ihåg OCH så har jag fått mina första julklappar idag. Jag kunde inte hålla mig så jag öppnade dom allihopa haha!

I den fina påsen låg det ett par nya ridhandskar (mycket välbehövligt, mina hade ju gått sönder!), godis, bodylotion/kroppssmör och tvål i oliv.
Jättefina julklappar som kommer att komma till användning kan jag lova! Tror faktiskt att jag ska hoppa in i duschen nu och prova olivlotionen sen! =)

Imorgon ska jag upp skapligt, någorlunda. Tänkte vara där innan alla andra folk kommer! Så jag borde nog sätta fart med duschen nu haha! God natt folks! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide