Sista fotolektionen

Idag var det sista dagen vi var på Foto, och jag som redan var klar med alla uppgifter fick glida runt lite. Eller dvs när jag inte var i studion och fotade/blev fotad med Nettan och Hampus! =) Vi tog mer än 200 bilder, många fina och många mindre fina haha! Hade dock inget USB-minne med mig idag, så jag får ta dom imorgon istället! Med andra ord kommer det inga bilder idag.

Annars då, ikväll är det träning och vanligtvis brukar jag längta till den - but not today. Vi ska ut å grisa i löpspåret 8 km! Men det kommer att göra mig gott, och dessutom kommer det vara så himla skönt efteråt! =)

Just nu sitter jag bara å väntar på att mamma ska komma hem med min mjölkchoklad. MMM! sugen!


Kommentarer
Postat av: James Cotino

äsch tess 8km är pyttelite, de klarar du lätt(Y)

2009-12-01 @ 18:04:08
URL: http://aceshigh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide