THANK GOD IT'S FRIDAY!

Äntligen hemma från veckans sista skoldag. Det känns jätte bra i skolan just nu! Jag har pluggat ikapp sen jag varit sjuk, och ligger till och med steget före på vissa saker! =) Hur nice är inte det på en skala 1-10!?

Efter skolan tog jag en sväng förbi stan också. Det var jättelänge sen jag shoppade. Shoppade något överhuvudtaget. Jag har ju bestämt mig för att jag måste hålla mer i mina pengar! De kan inte bara ta slut varje månad! Det blev i alla fall två tröjor och mascarar. Välbehövligt!!! =)

Just nu är jag trött som en jag vet inte vad. Skulle nog behöva en powernap, fast det blir annat. Jag ska slänga i mig något att käka och sen ska jag träffa Oskar! En kväll med Oskar alltså! Kan inte bli annat än bra! =)

HOPPAS PÅ ERIK Å TOVE TILL IDOL-FINALEN!


Kommentarer
Postat av: madde

Nejnejnej, CALLE :o <3

2009-12-04 @ 18:45:57
URL: http://itsmaddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide