Tur att drömmar är drömmar!

Ja, som ni ser så ha bloggen fått ett nytt utseende! Kände att det var dags, hade börjar tröttna på den andra bilden! Satt och pillade med den inatt och det tog väl ungefär en timme. Jag är nöjd med resultatet men det finns fortfarande saker att finslipa lite på! ... Men det får bli en annan gång! =)

Hade förresten en jobbig dröm inatt! Jag kan inte säga att det var en mardröm, för den var inte läskig. Det var b.la. att jag fick typ särbehandling av alla i min närvaro. På innebandyn var det att alla visade hur man höll i en klubba, och de pratade med "bebisröst". Haha stört jag vet!
Sen var det match utanför Björkesta på en liten asfaltsplan (som låg i samma höjd som BJ) och då så sa min tränare "gör inget fel nu, tänk på att alltid slå passningarna rätt" (sen har jag inget minne från när jag spelade) men jag vet på något vis i alla fall att jag inte gjorde bra ifrån mig. Alla i laget började klaga på mig hur dålig jag var och varför vår tränare inte bänkade mig osv. Det var faktiskt hemskt! :O

Idag vet jag inte vad som står på schemat, mer än plugg. Men jag måste ju ha någon paus ifrån det. Jag skulle verkligen behöva städa mitt rum, men då blir det ju ingen "paus".. Kanske åker med mamma och kikar på Tims match. Vi får se! =)


Kommentarer
Postat av: johanna

shit tess! din blogg är as fin =)

2009-12-06 @ 19:44:17
URL: http://johannnabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide