Två dagar kvar!

God morgon!

Dagens planer är följande,
äta lunch med pappa på stan - köpa min första julklapp - mocka i stallet - kolla på våran träning

Halv ett kommer pappa och hämtar mig för lunch. Skulle sitta bra med en pizza idag känner jag... Efter ska jag gå på stan och köpa en julklapp åt min bror. Och till mamma och pappa måste köpas också! Jag tror jag är ute i sista stund hehe.
Lite senare på eftermiddagen åker jag ner till stallet och mockar. Det blir ingen ridning då jag har ont i min fot. Jag vet inte vad jag har gjort, om jag springer konstigt och belastar fel? För det är på "utsidan" jag har ont, så nu går jag bara på insidan. Lite konstigt. Men jag avvaktar och ser om det går över av sig själv, annars får jag kolla upp det. Därav blir det heller ingen träning för min del. :(

Men nu måste jag rusa! Måste hinna äta, platta håret, sminka mig, måla naglarna och klä på mig! Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Måste bara säga att din blogg är så fin! Speciellt med snöflingorna :) hur gör man så? <3

2009-12-22 @ 17:01:58
URL: http://jennifertea.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jahaa :) ja de vore snällt, men vet nog inte vart man lägger in koden sen.. (A)

2009-12-22 @ 20:22:20
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide