Min vecka 53

MÅNDAG
Idag har jag, mamma och pappa varit på julbord med släkten på mammas sida. Vi var i Gnesta hos mormor å morfar! Satt bra med lite julmat, men nu är det bra känner jag! ;) Annars kul å träffas igen! =) Det blir ju inte så ofta!

TISDAG
Äntligen kommer jag tjäna lite cash! Jag och Sanna ska jobba 7.15-16! Sjukt jobbigt att gå upp så tidigt, men jag behöver pengarna! =)
Ska till kiropraktorn/naprapaten och kolla upp min fot också. Dumma fot. =(

ONSDAG
Jag och Nettan drar upp till Stockholm för shopping! Hoppas jag hittar någonting till nyår! För jag känner att trots att jag sa till mig själv att inte köpa något till nyår, så behöver jag någonting nytt! Det behöver inte vara värsta klänningen utan bara en snygg topp kanske! Något nytt som gör att man känner sig så där fräsch ni vet! Haha! ;)

TORSDAG
Nyår! Jag vet inte hur DAGEN kommer att se ut - inte kvällen eller natten heller iofs - men jag vet att den kommer att spenderas i Gnesta med underbara människor! Kvällen blir vad vi gör den till! ;)

FREDAG
"The day after tomorrow" (vi säger att jag skriver det här på onsdag hehe)
Jag kommer nog att vara hyfsat trött men jag sa att jag kunde ta Siggan i alla fall, något som jag kanske kommer ångra på fredag... ;)

LÖRDAG
Morfar fyller år!

SÖNDAG
Pappa fyller år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide