Vinterdag

Vet inte hur jag ska börja detta inlägg så jag kör bara på direkt.

Igår när jag gick kvällspromenad med Max så gjorde Oskar mig sällskap. Det var ju inte så härligt väder direkt då, men det kvittar! =) Var kul å träffa Oskar igen för det var ett tag sen! Snackade om allt mellan himmel och jord, mys! Någon timme senare var jag tillbaka hemma med stelfrusna tår och fingrar, but it was all worth it!

Idag vaknade jag ovanligt tidigt. Kl 9! Då vaknade också Maxen så vi låg kvar en stund i sängen och myste! Skruttisen! ♥
Idag har jag inte många planer. Jag ska börja dagen med en långtur med Sanna. Det kommer nog bli riktigt roligt! Det är så jäkla mysigt att rida i snön! Kanske blir det lite galopp på någon äng också? Åh, jag längtar längtar längtar! =)

Tills dess får ni ha det så bra! Hörs om några timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide