Allt flyter (överstruket)

Ni vet det där med Eksjö som jag snackade om för några dagar sen? Vi berättade det för Oskar och Eric och båda två blev överlyckliga! Vi bestämde en massa och att vi skulle få sova i deras tält och skjuts hem osv. Allt var liksom fixat och ordnat in i minsta detalj.

Från min sida fick jag klartecken redan från början, så för mig var det bara GO, GO, GO! Men det var lite annorlunda från Sannas sida, av lite olika anledningar. Så det sprack! Verkligen trist! =( Fick reda på det igår och jag var sjukt depp hela kvällen...
Jag hade liksom redan bestämt att vi Skulle åka! Det fanns ingen återvändo, och jag vet, man ska inte ta ut någonting i förskott, men det här kändes annorlunda. Så det kändes skit när jag fick reda på det faktiskt haha... Funderade på att åka ändå, själv. Det skulle säkert också vara väldigt roligt, men inte samma sak utan Sanna.

Så nu vet ni det. Skit!
Dessutom så är hela veckan förstörd! Mina föräldrar är ju som sagt borta nu i några dagar och då hade jag och Sanna tänkt samla ihop några och sova över här osv. Men nu blir det ju ingenting av det heller eftersom att typ alla är bortresta... Det var också en av anledningarna varför vi ville till Eksjö. Men nu sprack ju det också. Skit vecka!

Haha, det här blir nog en riktigt rolig vecka... Har ni någonsin hört mig vara mer positiv? ;) Jag brukar faktiskt inte vara så här, men nu sket ju allt sig! Såg att nya H&M katalogen kommit, den kanske kan muntra upp mig lite... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide