Det går ju att bära tillsammans!


Haha det blev en "allt-i-ett" bild. Fiffigt ellehur? Kom dock på nu att jag glömt skriva in
vart sakerna är köpta, men om ni undrar så får ni bara skriva en kommentar! =)

Har ni också tänkt på att vi tjejer får mycket MER för pengarna än vad killar får? Ingenting jag klagar över eller
har något emot, tycker bara det är underligt. Fast det jämnar väl ut sig i slutändan, i och med att vi använder mer
saker. Ex. smink, hårfön, platt-/locktång, nagellack... ja, ni fattar poängen! ;)

Var på IKEA också. Där blev det en ny lampa (äntligen!) för runt 100:- och så slängde jag med en vit
musmatta för 5:- också. Alltid nödvändigt! Lite roligare än att ha pappas gamla ASTRAmönstrade.

Kommentarer
Postat av: lotta

sv: haha äsch då :) nej, faktiskt inte. jag har alltid tyckt om hästar men aldrig börjat rida. hur länge har du ridit?

2009-07-12 @ 17:36:55
URL: http://wooha.blogg.se/
Postat av: Janine

Fin fina grejer!!

Har alltid letat efter sånna där thights :P Vart hittade du dom och vart kommer skorna ifrån? :)<3

Puss vännen!

2009-10-20 @ 15:08:38
URL: http://madlyinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide