Det kanske blir en tripp till Eksjö?!

Har inte bloggat någonting idag för jag har haft fullt upp! Började med att besöka Skärholmen med min underbara mamma. Hittade ett par råsnygga pumps! Har tyvärr ingen bild på dem, men det kommer, det kommer!

Vid 17 var det överraskningsfest för Lisa på gamla flickskolan. Vi åt tårta och pratade. En och en halvtimme senare drog jag, sanna, thilda, paulina & tova och käkade på Barolo. Det blev vesuvio. Godaste pizzorna i världen! Det kan jag lova!
När vi skulle hem med bussen kom det en fullgubbe och satt ohyfsat nära och tiggde pengar. Uurk. Jag och Sanna kom hem välbehållna, om man räknar bort hur blöta vi var efter störtregnet! Med andra ord genomblöta! Hemma hos mig har vi bara tagit det lugnt, kollat film och käkat godis.

Sanna sover hos mig i natt och som ni vet åkte Oskar iväg på tävling igår till Eksjö. Han är borta en vecka. Det gjorde också Eric, en killkompis. Jag och Sanna kom på den briljanta idén att åka ner till dom fredag-lördag. Bara över 24 timmar (knappt det!) För på fredagkvällen är det nämligen sjätte etappen (fest!) och det har Oskar pratat mycket om. Verkar hel kul!
Så vi har kollat tågbiljetter och hittat till ett ganska bra pris. Våran idé är att komma dit på fredag eftermiddag, gå på sjätte etappen, tälta och åka hem på morgonen/förmiddagen. Låter väl nice? Med våran rabatt så går våran resa (tur & retur + mat) på inte mer än 1000 kr! =) Undra om Oskar och Eric skulle bli förvånade om vi dök upp där....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide