Förberedelser

Hej, mitt internet på datorn fungerar inte. Så har därför inte kunnat blogga någonting. Jag sitter nu vid mammas och pappas dator. Jag skickade faktiskt via mobilen, men det verkar tydligen inte ha kommit fram? Så jag får se hur mycket det är av det som jag skriver i Göteborg som faktiskt kommer fram.. Annars vet ni varför..

Nu är det i alla fall bestämt, imorgon kl åtta kommer Oskar och hans familj och hämtar mig. Var där och lämnade väskan för ett litet tag sen och vi pratade lite om resan osv. De vuxna har två sovrum och vi 5 "barn" delar! Det här kommer bli så jäkla roligt! Jag längtar verkligen!!!

Skriver jag inte imorgon så ska jag som sagt försöka mobilblogga & hoppas på att det går fram. Annars hör ni av mig på Lördag igen! =) Ni får ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha jo det kan man ju tycka ;) Jag tycker att Tom är jättesnygg i sin nya frilla! Lite tveksamare över Bills men men... och låtarna får vi väl se, jag gillade Pain of Love ;)

2009-07-29 @ 00:06:39
URL: http://linnzo.blogg.se/
Postat av: emmelie

men hallå där! :D gud vad länge sen man kika in på din blogg :P men du har en ny ser jag? ^_^ eller "ny", ny för mig kanske ;D

2009-07-29 @ 00:25:30
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide