Hur gör jag för att beställa en bloggdesign? STÄNGT!!

Nu ändrade jag mig i alla fall. Jag är nu öppen för att göra gratis bloggdesigner åt er. Dock har
jag bestämt mig för att ha ett max antal, så denna gång max 5 stycken. Först till kvarn gäller!

För  att jag inte ska lagga ur helt och tappa designintresset direkt så kommer jag
inte att sitta och göra så avancerade designer. Det har jag dessutom inte tid med!



När jag gör en design åt andra använder jag mig av en mall (så alla ser likadana ut till grunden) sen kommer
självklart färgerna kunna varieras. Dock kommer jag låta textstilen vara kvar, den får ni ändra själva.

Den här mallen jag använder mig av består av
två kolumner (en meny och en inlägg) och dom
kommer vara separerade från varandra. Det är ut ifrån den som jag sedan gör headern. OBS! Jag lägger inte
in bilder i menyn!

När det gäller headern så
kommer jag inte ta emot headerbeställningar där det ingår 10-tal bilder. Max 5 st för
att det inte ska ta för lång tid.

Här är saker jag vill att du ska besvara när du skickar in din beställning:

Vilken/vilka färg/-er vill du att din blogg ska innehålla?
Ps. Välj helst inte mer än 2 olika färger.

Vilka bilder vill du att headern ska innehålla och vart ska de sitta? Vill du ha de redigerade? Hur?
Kom ihåg! Max 5 st bilder! Skicka bilderna i orginalformatet (ej förminskade!)

Vad vill du att det ska stå i headern och med vilken textstil?
Tänk på! Det finns fler textstiler i photoshop än var det gör i ett vanligt word-program.

Vill du ha något mönster i headern?
T.ex. fjärilar, blommor, snöflingor mm.

Något som skulle hjälpa både Mig och Dig med designen är om du gör en enkel skiss i ett vanligt paint-program
på hur du vill att din header ska se ut. Kom ihåg att meny och inlägg är separerade från varandra.

När du har funderat ut och bestämt hur du vill att din bloggdesign ska se ut, är du välkommen att skicka
in din beställning
till
[email protected] Jag vill att du skickar in Allt (inkl. bilderna + inloggnings-
uppgifterna
!) iett och samma mail! Gör du inte det kommer jag inte att göra designen åt dig.

I och med att jag gör designen gratis så vill jag i alla fall ha lite cred för mitt jobb. Det får jag genom att sätta
in min "design by"-bild (med länk till min blogg) i din meny när designen är klar! Så länge min design ligger
på din blogg ska den också sitta kvar!

Har du övriga frågor eller funderingar går det naturligvis bra att ställa dom här i kommentarsfältet!
Kom ihåg nu! Första 5 st till kvarn from. 9/7!

Kommentarer
Postat av: nettan'grääs

sv; Haha jag ska börja blogga idag ;) Ahh, men ja ville bara ha lite hjälp med menyn o så :p

2009-07-09 @ 20:12:19
URL: http://ngraas.blogg.se/
Postat av: nettan'grääs

fast vill nog beställa en iallafall =)

2009-07-09 @ 22:17:42
URL: http://ngraas.blogg.se/
Postat av: Johanna

wow wow vilken snygg design du gjorde på robert bloggen måste säga att du är grym

2009-07-09 @ 23:29:43
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Johanna

så lite så :)

2009-07-09 @ 23:59:29
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: onlymymusic

jag vill ha en graaatis! eller alltså tävla elr hur man säger! hahaha,

2009-07-10 @ 20:14:06
URL: http://onlymymusic.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Tja jag har precis börjat blogga och är ute efter en header jag har alla bilder och så och sen undrar jag om det kostar nåt och även om du vet hur man gör kategorier och som tack länkar jag till dig :D

2009-07-28 @ 23:21:34
URL: http://lindmantss.blogg.se/
Postat av: Gabbe

jag har nu mejlat dej om allt :D

2009-07-28 @ 23:43:30
URL: http://lindmantss.blogg.se/
Postat av: g

2009-07-30 @ 00:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide