Ibland vill inte internet bara

Hello folks!

Jag har inte kunnat blogga på hela dagen eftersom att vårat internet har varit paj. Men imorsse var jag i alla fall riktigt duktig! Jag hade ställt klockan på 9.00 och redan vid 9.30 var jag ute och sprang! Var tillbaka 10.10 så det blev 40 minuter. Riktigt jobbigt i och med att jag inte har tränat på två veckor, jag ville bara spy när jag hade kommit hem. Fast nu mår jag ju toppen! =)
Det är så skönt att göra det tidigt på dagen, för då slipper man tänka på det sen! Så det är att rekommendera! Samma visa blir det imorgon. Även fast jag får en nattgäst. ;)

Snart kommer Sanna hit. Så vi tar mopparna ner på stan och ser schlagervinnaren, Alexander Rybak, som spelar här i Södertälje idag kl 17. Funderar på att ta med mig systemkameran... Hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide