Idag har vi haft fint väder!

Om ni undrar varför jag inte har uppdaterat speciellt mycket idag så är det för att jag har tagit till vara på vårat fina sommarväder! Med andra ord så har jag tillbringat så mycket tid jag kunnat utomhus. Man vet ju aldrig när det blir fint väder igen, vi bor ju trots allt i Sverige och vi alla vet ju hur en typisk "svensk sommar"  ser ut...

Jag har varit nere i stallet och ridit Pila.
En händelse inträffade dessutom. Jag och Sanna red förbi mitt område och då gjorde Pila ifrån sig (men det var på bilvägen) och enligt lagen har vi då ingen skyldighet att ta bort det. Så det var ingenting mer med det och vi red vidare. Senare när jag kommer hem från stallet ligger en svart sopsäck på våran uppfart. Stoppad med vad? Vad tror ni? Jo, just precis - Pilas avföring! ............... ?

Åkte ner till stallet senare igen. Tänkte fota hästarna, men alla var så tråkiga, dem gick bara och betade hela tiden och ville inte ge kameran sin uppmärksamhet för en minut.
Så jag ändrade mina planer och gick upp till toppen av Ragnhildsborgsbacken och tog lite egna bilder. Sen fortsatte jag till Rolfberget. Där satte jag mig i lä, satte på lugn musik på mobilen, lutade mig tillbaka och blundade. Njöt! Riktigt avslappnande! Hit är ställen jag brukar gå till då jag vill vara för mig själv. Rensa tankarna. Bara vara jag.

I och med att jag inte har uppdaterat så mycket så tänkte jag jämna ut det med lite bilder från idag! =) Kommer upp strax...

Kommentarer
Postat av: sofia

Vad läskigt, hur visste den som plockade upp hennes skit att du bodde där?! :o

Kanske var det han gubben som du skrev om förut..

Skummt i alla fall!

2009-07-10 @ 23:02:48
URL: http://sofiamuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide