Ja, gud vad jag är avis

... på er som (har varit och ska) gå på Britney Spears konsert, "The Circus starring Britney Spears 2009 Tour" som
den heter
! Ni anar inte! Fast jag måste nästan skryta lite med att jag redan varit på en utav hennes konserter här i
Sverige. Fast det var ju 5 år sen så.

Tänk att få höra låtar som dessa LIVE:


Baby One More Time


Piece Of Me


If U Seek Amy


Womanizer

.... Och listan kan göras lång för i princip Alla hennes låtar är riktigt bra!

Jag var inne på ticnet nu och kollade om det fanns några biljetter kvar till extrakonserten som är idag. Nog fanns
de det, vilket jag inte trodde att det skulle göra? Till min förvåning gick min första sökning på 9000 kr!!!!! Så mycket
pengar för två, TVÅ personer! Men sen märkte jag att det var "Center Ring Seats" och det är alltså dom absolut
bästa platserna.
Jag sökte vidare och fick upp priset 1650 kr för två personer. Det blir alltså 825 kr/person. Helt ok för att det är
ju ändå Britney Spears vi pratar om! Vill verkligen gå och det skulle vara så himla roligt! Kanske kan jag...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide