Jag ljög för er!

Jag följde aldrig med mamsen och papsen på stan. De hade ju inga planer på att gå i butiker, utan sitta på ett fik och det kan väl vara soft ibland men jag pallade inte. Så jag drog ner till stallet istället!

Tog upp Pila och pysslade om henne i drygt en timma. Jag kan säga att efter det så glänste hon! Hon är så himla fin! =) Jag vart så nöjd med henne att jag var tvungen att ringa mamma som fick åka ner med systemkameran och fota oss! Jag ska försöka lägga upp dem bilderna idag, men jag vet inte om jag hinner i och med att jag ska träffa Sanna (och ev. några till) vid åtta och innan det ska jag ha hunnit duschat och käkat! I´ts going to be tight!

Bäst att sätta fart...

Förresten, tack för de fina kommentarerna om mina naturfoton. Det är jätte kul att få beröm! =)


Kommentarer
Postat av: emma

sv: hahah okej. nej man laddar inte hem man söker bara precis som på youtube :)

2009-07-11 @ 18:28:19
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide