Jag och Oskar har tränat

Vi sprang först till Tullan på ca 20 min. Jag tyckte vi höll hyfsat tempo, men då han visade HANS normala tempo så... ja... Han är ju som sagt orienterare och mycket bygger ju på bra kondition där, men det var typ att spurta för mig. Okej, jag kanske tar i lite väl, men det var mycket över MITT normala tempo. Så man kan väl säga att det var Jag som fick träna, inte han haha.

När vi väl kom till Tullan hoppade vi i och simmade lite. Med kläder och allt. Men det var jätte skönt!
Det var tänkt att vi skulle springa hem också, men vi började gå och sen vart det liksom aldrig av att vi började springa ;) Tror vi var borta i sammanlagt 2 timmar. Lite mindre.

Nu har jag duschat och ätit. Nu är Oskar ute och tränar, jag borde egentligen ka till stallet så att vi "matchar" varandra, men det är fan för varmt för att rida nu... Får bli senare på eftermiddagen!

Från idag.

Ps. Vad tycker ni om min nya header? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide