Jag gör en sån här rolig sak nu för jag har så himla roligt...

100 frågor


1. Är du kär? Superkär!
2. Har du snusat? Nej
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? Nej
4. Har du legat i sängen brevid en kille? Ja
5. Har du blivit dumpad? Nej
6. Har du blivit slagen allvarligt? Nej
7. Tar du droger? Nej
9. Har du pussat en tjej? Ja
10. Hatar du någon? Nja
11. Älskar du någon? Många!
12. Har några av dina vänner svikit dig? Nej
13. Har du djur? Nja, tillfälligt haha
14. Har du legat brevid en tjej i sängen? Ja
15. Hatar du dig själv? Nej
16. Gillar du orange? Helt okej
18. Har du nån sjukdom? Skrattsjukan kanske
19. Har du skämt ut dig för den du gillar? Hehe kanske lite, men nu gör det ju detsamma =)
20. Har du en gris? Ja, en godisgris!
21. Har du en plattång? Nej, två stycken hihi
22. Har du en bror? Ja
23. Har du sjukt bra humor? Haha ja, det tycker jag!
24. Är du brunett? Inte till grunden, men annars ja
25. Gillar du att stå i duschen flera timmar? Urskönt!
26. Tycker du om hästar? Nej, älskar
27. Har du en hund? Nej .. inte än
28. Har du skilda föräldrar? Nej
29. Har du gått på simskola? Ja
30. Har du sagt bög till en kille? Ja, fast inte menat det
31. Har du sagt fitta till en tjej? Nej
32. Har du fuskat? Ja, varje spanskaprov!
33. Har du en teve på ditt rum? Ja, sen om den fungerar eller inte är ju en annan sak
34. Har du lunar? Ja, "yeeeees" kommer jag ihåg att jag heter haha
35. Har du MSN? Ja
36. Har du en syster? Nej
37. Har du bruna ögon? Nej, men jag vill ha
38. Gillar du att fota? Älskar att fota!
39. Har du sett dig själv brinna? Nej
40. Hjälper du dina vänner? Ja, när dem behöver mig så
41. Gillar du tacos? Ja
42. Tycker du att du är söt? Vissa tillfällen
43. Har du dansat? Ja, på dansgolvet
44. Har du spelat fotboll? Ja och det var grymt tills vi började spela 11-manna
45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Ja
46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Nej, varför det?
47. Har du ätit sniglar? Nej
48. Äger du en locktång? Ja, men den suger getpung
49. Gillar du att tugga tuggummi? Nej, för jag får världens magvärk
50. Borstar du tänderna varje morgon och kväll? Ja
51. Gillar du kläder? Love it!
52. Hatar du falska vänner? Kan man ens kalla dem för vänner?
53. Gillar du räkna matte? Suger!
54. Älskar du någon nu? Ja, flera stycken!
55. Har du gråtit inför en vän? Ja
56. Kan du sjunga? Haha sjunga kan väl alla, en annan sak är väl om det låter bra
59. Är du stor? ?
60. Vad är ditt hela namn? Therese Anita Heed
62. Är du kortare än 1.60? Nej
63. Älskar du sommaren? Ja, när det väl är SOMMAR så
64. Älskar du vintern? Ja, när det väl är VINTER så
65. Har du mer än 6 par skor? Nej haha samlar inte på skor
66. Brukar du sjunga när du är i duschen? Händer väl
67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? Ja
68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? Ja
69. Gillar du att städa? Ibland kan det faktiskt vara ganska roligt haha
70. Gillar du att sova länge? Bästa som finns!
71. Har du vart med om en olycka? Nej
72. Är du förvirrad? Nej, det skulle jag inte påstå
73. Har du mer än 6 par byxor? DET har jag däremot!
74. Har du förlorat en vän? Beror på hur man tolkar ordet "förlorat"
75. Gillar du att shoppa? Väldigt mycket!
76. Har du varit i paris? Nej
77. Gillar du spindlar? Nej, äckliga!
78. Klarar du dej själv? Ja, hur länge vet jag inte
79. Har du lagat mat? Ja
80. Är du klantig? Nej
81. Har du foppatoffler? haha nej
82. Har du mer än 20 låtar på din data? hundratals!
83. Sminkar du dig innan skolan? Oftast gör jag det
84. Har du träffat en kändis? Ja
85. Har du mer än 7 par nagelack? Jadå
86. Har du busringt? Ja, long time ago
87. Har du skällt på din bror? Ja
88. Har du en vän som skiter i dig? Nej, det hoppas jag inte
89. Har du velat göra saker men vågar inte? Ja
90. Sover du med nått gosedjur? Oskar ;)
91. Har du åkt nånstans utan att du får? Nej
92. Vill du bara bort ibland? Inte dö, men få vara ifred
93. Har du tältat? Ja, om det räknas
94. Har du brännt dig? Ja
95. Har du lekt med levande ljus? Ja
96. Har du lekt anden i glaset? Ja, skit tråkigt för det var Jag som rörde glaset haha
97. Skäms du ibland? Ja, ibland
98. Bor du i skåne? Nej, men skulle kunna tänka mig att göra det
99. Gillar du hip hop/rap musik? Det är väl okej
100. Är du på sista frågan nu? Ja, äntligen


Kommentarer
Postat av: Isabelle

frågestund i min blogg!

fråga massor!

2009-07-13 @ 04:13:12
URL: http://barabellla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide