Min sommar 2009

Jag tänkte göra en liten sammanfattning om vad jag HAR gjort och SKA göra i sommar.

1 Juni Tar Pila hela sommaren
3 Juni Jag och Oskar 1 månad
10 Juni Brunnsängskolans bal
12 Juni Skolavslutning och jag går ut grundskolan
18-21 Juni Midsommar i Dalarna
29-30 Juni + 1-2 Juli Hundvakt åt Max
3 Juli Jag och Oskar 2 månader

Det har jag hunnit med i sommar. Sen har jag såklart haft grymt kul med mina underbara kompisar & pojkvän.
Ridit och tillbringat tid i stallet har jag också gjort en hel Hel HEL del. Tränat också!

24-25 Juli Eksjö & sjätte etappen med Sanna, Oskar & Eric
28-31 Juli Jag åker med Oskar + familj och Golds till Göteborg. Hörde en fågel viska att vi ska gå på Liseberg!
31 Juli + 1 Augusti Åker med Oskar + familj till orienteringstävling  "10 mila" i Skövde.
3 Augusti Jag och Oskar 3 månader
8 Augusti Stallmöte och grillfest hemma hos stallägarna
15 Augusti Innebandycup "Go & Glá cup"
18 Augusti Jag börjar på Tumba Gymnasium
29 Augusti Teamdag med innebandyn. Spela hockeymatch & innebandymatch mot Telge.
31 Augusti Min sista dag med Pila

Det är en hel del kvar märker jag nu! Jag skriver inte upp allt nu heller, bara det som jag är 100% säker på! Det kläms väl säkert in någonting annat roligt! Mer mys med kompisarna & pojkvännen blir det definitivt! =)


Kommentarer
Postat av: sofia

Är inte teamdagen den 8 Augusti? Det står det ju på pappret vi fick...?! Eller?

2009-07-22 @ 22:46:57
URL: http://sofiamuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide