Naturfoto redigerad*



Nu har jag suttit och redigerat några bilder som jag tog för några veckor sen. Och ja! Jag har ÄNTLIGEN kommit på hur man gör runda kanter, efter ett år! Haha grattis till mig!
Men nu var det ju så att jag tänkte lägga upp dem här i bloggen också, och ni anar inte hur många gånger jag har försökt, typ tio elva tolv gånger... Det går bara inte! Den här ovanför var den enda jag lyckades få upp. Blogg.se krånglar!? Någon mer som upplever samma?

Ska försöka lägga upp de tre andra bilderna imorgon. Alla naturfoton.
EDIT: Såg att jag redan har lagt upp dom här!? Aja, what the heck! Ni får se dem igen, redigerade!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jo det är det ;)

2009-07-24 @ 12:45:43
URL: http://linnearitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide