Nu bär det av mot Kungens Kurva...

Jag och mamma sticker till Kungens Kurva nu. Först blir det Hööks, där jag måste köpa ett par ridstövlar till vintern (är det inte lite tragiskt att man tänker på vintern mitt i sommaren? haha) och så ska jag kolla efter nya ridbyxor, även fast det kanske inte (just nu) är nödvändigt.

Sen blir det IKEA. Jag och mamma åker upp dit med några månaders mellanrum, båda två tycker det är kul att bara gå och kolla på vad de har för saker. Kanske drömma sig bort om hur det skulle se ut med den saken i sitt rum osv. Men idag ska jag kolla efter en bordslampa! Kanske finner jag någonting mer? Hoppas det inte är miljoner folk bara...

Vi hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide