och så här gick det


Jag hittade tillslut hyfsade biljetter till Britney! Så jag ringde som en tok efter Sanna (eftersom att mamma bangade), men hon fick inte, dessutom skulle hon nog inte ha hunnit. :(

Två gånger har det blivit så här nu. Först var det Chris Brown, då "hade" jag också bra biljetter (i 5 min) och de var bestämt att vi SKULLE åka tillslut. Men vi hade tagit för lång tid på oss att boka eller betala, så dom var ute på marknaden igen och gick inte att få tag på. Och nu Britney Spears. Två toppen artister!!!

Men men, man ska inte gråta över spilld mjölk. Istället kollade jag på kommande artister. Hittade b.la. Coldplay (iiiiiiih) och Green Day - men båda två var ju helt slutsålda. Så kom det upp "Pink".
Pink var ju här samma år som Britney var sist. Då gick min dåvarande bästa kompis Emma på den konserten och jag kommer ihåg det så väl. Det var en torsdagskväll och jag satt i köket och tänkte "nu är Emma på Pink och jag sitter här hemma och pluggar.. orättvist!" haha. Men nog om det.

Vi bestämde oss i alla fall (jag och sanna) för att vi ska gå på Pink! Hon är ju riktigt, riktigt bra! Jag fattar inte
hur hon bara kan... jag menar, hon matar ju ut toppen bra låtar! Hela tiden! Så 10 November smäller det! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide