TO DO "TO DAY"

Ja, som ni märkte var jag uppe rätt sent i natt. Somnade inte fören halv fem faktisk, så just nu är jag jävligt trött. I have only myself to blame.
Har nyss ätit frukost och ska nu chilla en timme, sen ska jag ut och springa med pappa! Efter det blir det styrketräning, dusch, lunch, intersport (kolla löpardojor), stallet, middag och sen är förhoppningsvis Oskar hemma! ♥

Har ni sett att jag lagt till en sak i menyn? "TO DO SOMMAR 2009" där står alla mina planer för denna sommar. Men det kan både tillkomma och strykas saker! Vad ska ni göra för roligt i sommar?

Kommentarer
Postat av: nettan'grääs

en fråga, kan man beställa blogg design fast endast menyn? :p alltså om du fattar vad jag menar

2009-07-26 @ 01:39:13
URL: http://ngraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide