TO-DO "TO-DAY"

Hellu, kom nyss hem från stallet. Jag och Sanna var bara ute och skrittade. Lugn och skönt. Känner mig
ganska seg idag, fast ändå glad! Känner att jag vill göra någonting.

Det som står på agendan idag är i alla fall...

Dammsuga
Eftersom att det inte blev av i helgen. I våran familj har vi vissa saker som jag måste göra för att få
min månadspeng. B.l.a. dammsuga. Det har jag 1 gång/helg.

Städa rummet
Eftersom att inte det heller blev av i helgen. Detta är faktskt också en sak jag måste göra 1 gång/vecka
för att få min månadspeng.

Rensa garderoben
Känner att det är dags nu igen. Det är mycket som bara ligger och tar plats och jag har Inte den platsen
att det kan göra det. Något som jag sagt länge att jag behöver är en ny garderob, eller en utbyggnad.

Träna
Kommer Alltid att finna på min agenda för vissa dagar blir det inte som tänkt. Men idag ska jag som sagt
ut och springa. Efter att jag har gjort allt överstående. Annars kommer jag aldrig ta tag i Det.

Det var väl det. Bara tråkiga saker... ;) Mamma och pappa åker till Dalarna idag, så jag och Tim blir hemma själva
några dagar. Hörs senare! Då visar jag mina pumps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide