Idag har jag gjort det här

Hej, det har inte varit mycket bloggning idag men jag har varit lack på blogg.se haha.

Jag åkte som sagt ner på stan till eftermiddagen. Såg ett par snygga jeansleggings på VERO MODA, men jag höll på att dö av värmeslag där inne så jag orkade inte prova. Har inte pengar just nu heller för den delen, så det var väl lika bra.
Annars gick jag bara och tittade lite, har varit mycket på stan de här två sista veckorna. Jag är såååå trött på Södertäljes "stan". Ville egentligen åka upp till Stockholm idag och försökte få med mig Sanna, menhon hade annat på schemat...
Hem kom jag i alla fall med lite små saker inför resan och jordgubbar för 15 kr på torget. Jag cyklade hem och köpte mörk blockchoklad och sen dränkte jag jordgubbarna i det! Så himla gott och mycket bättre än vanligt godis dessutom!

Lite senare träffade jag Sanna hur som. Vi åkte ner och spelade minigolf, första gången i år och det var ett år sen jag spelade!
Det gick väl som det gick. Jag bestämde att mitt "mål" (jaja, jag vet, jag och mina mål) skulle vara att komma runt banorna utan att ha fått en enda 7a. Well, det sprack efter andra banan redan... Jäkla studsboll jag hade till boll! Den studsade ur banan hela tre, fyra gånger! Det var inte på andra banan den gjorde det heller...
Ett tips! Om ni får välja boll, ta aldrig en gul boll för det hade jag och ni ser ju hur det gick. Fast i slutändan jobbade jag upp mig med 1or, 2or och 3or. Så jag hann ikapp Sanna och båda två hamnade på delad plats på 52p! Hyfsat för att ha haft en studsboll, säger vi.

Efter det så åkte vi hem till mig och åt tacos. Mamma och pappa har kommit hem nu förresten.
Sen satt vi på mitt rum och kollade på ticnet. Vi ska ju på PINK-konserten har vi bestämt, vi har inte bokat biljetter än, men vi är inne varje dag och kollar om någon avbokar för nu finns det bara sugplatser!
Men vi hittade någonting annat som vi faktiskt bokade! Det var biljetter till Globen International Horse Show. 145 kr gick det på/skalle. Jätte billigt! Dessutom fick vi bästa platserna på rad 4! Så den 29 November sitter vi i globen och kollar på både häst- och ponnyhoppning! =) Sweeeet.

Nu sitter jag här själv, sanna drog hem för en halvtimme sen typ. Sitter och lyssnar på bra musik och tänker på vad Oskar har för sig just nu. Något som jag också skulle ha gjort om jag åkt till Eksjö i morsse.
Fan vad jag ångrar att jag inte åkte dit!!!!!
, vad gör Oskar? Jo, han är på sjätte etappen (avslutningsfest) och festar gärnet! JUST NU! Tänk om man kunde trolla, då skulle jag trolla mig dit nu! Bättre blir det heller inte av att Barbados skulle spela där. "Kom heeeeeeem, vi börjar oooom igeeeen, vi glömmer allt, häär ute eeeee det så kallt....." Damn tess...


Bild från skolbalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide