Vad händer idag?

Hej!

Jag har just ätit god frukost och håller nu på att göra mig i ordning. På dagens agenda finns faktiskt inte så mycket uppstaplat. Vad gör man när det är sånt här skit väder ute?

Bli intervjuad utifrån ADADformuläret.
För några veckor sen fick jag hem ett brev från UMEÅ Universitet Instutionen för Psykologi, som hade valt ut 100 ungdomar (killar & tjejer) mellan åldrarna 13-20 år. Jag var då en av dom. För att man stället upp får
               man 200 kr ;-)

Rida Pila.
Detta beror sig dock på hur vädret är. Jag har hört att det ska bli riktigt busväder idag! Sanna bangar i alla fall hur som.

Talkmoment med Sanna.
Var länge sen vi träffades på tu-man-hand. Känns som om det finns mycket att prata om då Sanna fick avbryta mig i telefonen igår kväll hehe.

Träna.
Återigen. Springa eller styrka.
Nästa vecka blir det ordentlig träning!

Det var nog allt! Sen kommer det ju alltid in lite små saker som man inte har räknat med. Ex. städa rummet som ser precis likadant ut som det gjorde för en vecka sen. Men jag är väl ungdom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide