Vaknade av ett parapapapa...

God morgon!

Gick upp för ungefär en timme sen. Blev (precis som igår) väckt av Tim genom att han pumpade musik på högsta vol. Lika trevligt varje gång! :| Fast det var väl lika bra att jag kom upp annars hade jag nog sovit bort hela dagen.

Dagens planer lyder väl ungefär så här:

Rida två hästar, Pila och Baron.
Dessutom blir båda ritterna självständiga då Sanna har
sin barndomskompis på besök - som ska rida Baileys.

Vika kläder.
Har en jätte hög med kläder i tvättkorgen som legat där ett tag.
Jag har ju saknat vissa klädplagg, undrar vart dom ligger...?

Träna.
Idag ska jag fasen träna! Om jag inte springer
så blir det styrka. Jag ska ta tjuren vid hornen!

Men nu ska jag fixa lite med min bloggdesign, sen ska jag vika mina kläder. Jippi!
Nu börjar det åska också... Vilket underligt väder vi har i Sverige just nu.?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide