Ett ja till innebandyprofilen

Idag var det som sagt innebandyprofilen. Fast på onsdagar kör vi inte innebandy utan då har vi tydligen alltid fysträning. Vilket jag självklart inte har något emot! Passar mig utmärkt för det behöver jag! :D

Vi började i alla fall köra spänst i typ en timme. Det var hopp över häckar, hopp upp på plint och över, hopprep och så körde vi chins! Kände mig pigg och fräsch hela tiden!

När jag å Sandra var klara gick vi till gymmet. Där började vi på löpbandet. Vi maxade 30 sek x 10. Det var as jobbigt, men så himla skönt efteråt! Jag älskar känslan överhuvudtaget efter att man har tränat! Jag mår så väldigt väldigt väldigt BRA då!
Vi avslutade med lite benstyrka. Sen fick vi sluta. Så sammanlagt höll vi på i 1 ½ h. Ni kan gissa hur svettig jag var efteråt! Mycket svettig! Har nog aldrig varit så skönt att duscha av sig som det var idag!

Jag känner verkligen att jag gjort rätt i att börja på innebandyprofilen. Mer träning är ett ja! Och mer Sandra är också ett ja haha! =)


Kommentarer
Postat av: DAVID

tack så mycket:) jag köpte den på mq

2009-11-19 @ 08:52:37
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: DAVID

jag menade hm haha

2009-11-19 @ 10:00:03
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: madde

nejnej han är MIN ;D gjorde bilden på photofunia.com =) <3

2009-11-19 @ 14:44:10
URL: http://itsmadde.blogg.se/
Postat av: sandraa

:) <3

2009-11-19 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide