Det har nog inte riktigt varit min dag idag...

1. MAGONT - hamnade ännu mer efter i skolan
2. STRESSPLUGGAT - ska vara inlämnat imorgon
3. SKITTRÄNING - ingenting går som jag vill, svacka?
4. BRÅKAT - konsekvenserna efter en dåligt genomförd träning

Det enda som faktiskt varit bra idag är att jag hörts av med Oskar! Han får mig på så bra humör, alltid! Finns alltid där för mig och han är grym att prata med. Han är så klok! Ja, klok! =)

Hoppas på en bättre dag imorgon, men det tror jag väl att det blir. Bara att det fredag får mig redan på bättre humör! Sen väntar en adventsmiddag hos farmor å farfar, och självklart får jag ju inte missa Cirkus Möller och Sean Banan!!!!

Svarar på kommentarerna imorgon! God natt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide